Isnin, Jun 08, 2009

Hari Yang Ceria... ;)


pagi2 sudah dikejutkan oleh ibu seawal 6pagi..
sungguh bosan pegi keje..
mau cari suami kaya tp xdpt2..huhuhuhuhu
(sungguh gatal ini budak)
sebelom mandi gosok tudung dulu..mau gosok baju tapi malas..
so xda nak gosok baju..huhuhuhu....
nasib baik baju tidak perlu digosok..
kalo tidak aku harini jd org yg paling slekeh dimuka bumi ini..
hohohoohohoho..
lepas mandi ade mood pulak mau pakai make up..
hari2 biasa dak pakai make up..
abg bf sungguh marah kalo aku comel2 mau pegi keje..
hahahaha..
jd ini la hasilnya aku pakai make up.. hohohoho



rse diri ini sungguh comel..(prasan sungguh)
masuk2 opis smue mata mlihat..
mgkin hati yg memandang berkate..
"sungguh comel ida harini.."hohoohooho
jgn jeles ye..hahahaha
ni hanye utk harini je..
esok2 xda..
so tgk la sepuas2nye ya..
tp diperingatkan kalo matamu juling aku tidak akan menjamin masa depanmu...
hahahahahahaha
ok la sampai disini aje..hahahah
sungguh ceria harini..



khas utkmu:jgn jeles ye kak mimi..hohoohooho



3 ulasan:

  1. kau..tidak cukup utk buat aku merasa jeles..
    ahahaha..
    sungguh kesian ini orang..=P

    BalasPadam
  2. tapi kau nampak comel disini..
    hanya disini okie
    aku ulang hanya di sini..
    sila jgn perasan..

    BalasPadam
  3. http://hakishumi.blogspot.com jom usha2 koleksi mutiara sambil2 2 blh buat tempahan trs smntra prmsi n stok brang msh ada.

    BalasPadam